If i die young

Jag är ju värdelös

Kategori: Bilder

Jag är verkligen inte bra på att uppdatera här märker jag.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva så slänger in några bilder från senaste tiden istället.

Aisha & Anna när jag fyllde år.



Pappa är lika mongo som vanligt när det gäller presenter till mig haha.



Elina beställde hem Jelly Belly som var awesome.



Åh vad roligt.



Anna är insaneligt glad.



Nomnom med Anna.







Anna väckte mig & Elina sju på morgonen i veckan i panik för att det forsade ut vatten i köket.



Greta är helt crazy i kesella.



Hon har också lite svårt att förstå att hon inte längre ryms i mitt knä..



Som vanligt är jag rätt ramsne och upptäcker nya liggstilar.





Men å andra sidan ska man ju inte vara som alla andra så.

Utöver det då? Har bla. varit på arbetsintervju i veckan. Så förhoppningsvis får jag snart gå på introduktion och börja jobba, om det går som planerat dvs. Bra skit.

Har också fått för mig att börja röra på mig sen Elina köpte en crosstrainer för en vecka sen så har kört på den varje dag sen dess, helt insane för att vara mig haha. Så ska faktiskt riva av minst 12 km på den nu till big brother. Ska försöka uppdatera oftare här nu framöver.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: