If i die young

Bra helg

Kategori: Bilder

Har faktiskt haft en jävligt bra långhelg med min andra hälft, dvs Elina - syster & bästakompis insvetsat i ett.
I onsdags for vi till Svartlå med pappa kring två-tre tiden och tänkte ta oss nån öl och grilla. blev lite knas så kvällen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Slutade iaf med att jag och Elina blev hämtade av Rami & Dassa. Vi for och plockade upp Victor och for till driveinnern på MAX och beställde lite käk, sen hem till läggan och glodde lite tv och surrade. Sen for dom och jag och elina gav upp vårat öldrickande och gick och la oss istället.
Torsdag bestämde vi att vi skulle ha någon slags fotosession. Så vi brassade iväg med bilen och tog första stoppet vid klintenvägen, där elina stod och slägde med tuttarna i vädret, men ingen bil passerade tragiskt nog. Vi fick iallafall jättefina bilder. Sen for vi hem till stan igen och bara tog det luuuuugnt.
Lördag klev vi upp och gjorde oss klara för att åka och gratta eleonor som fyllde år. Sprang in på coop och handlade köttfiifan och brassade iväg mot svartlå för att grilla. Stannade till i brobäcken innan så gretel fick bada haha. Också stod jag helt plötsligt med pattarna i vädret framför kameran. Men kul var det! Nåja vi drog och grillade och satt ute och surrade och försökte dricka bärs för andra gången den här veckan, men slutade även nu med att vi drack 2-3 var och sen var vi less. Vi gav väl upp och somnade där vid 2-3 nångång,
Idag åt vi frulle i Svartlå innan vi brassade hem till stan för att dra igång med ett sjuhelvetesplugg. Vi höll på från 3-11:30 och jag kan säga att jag grinade där ett tag, och att vi röt åt varandra där ett tag, att vi snörde grejer runt oss där ett tag, men tillslut när klockan var kvart i tolv var alla prov och uppgifter inlämnade. Hade aldrig fixat det utan Elinas hjälp, så tack för det hjärtat!! ♥
Utöver det har det här faktiskt varit bästa helgen på länge. Även om det inte hänt mkt. Är väl personerna man är med som gör det till det. Jag och Elina har alltid så sjuka idéer så vi har nog aldrig tråkigt tillsammans. Nu ligger hon och gretel och snarkar bredvid mig så ska krypa ner bredvid dom och försöka somna "i tid".
Ska slänga upp bilderna vi tog i brobäcken och efter klintenvägen men dom är på en annan dator så det får bli imorgon. Kan bjussa på lite andra bilder från senaste dagarna:



På G till Blacklow för grillbärsmys i onsdags.



Elina dominerar vid grillen Lördag.



Trion



Trion igen.



Jag och världens bästa pappa ♥



Frida & Mattisen kom förbi :)



Frida & Pauan :)



Jag och Elina misslyckades än en gång med att dricka öl. Slutade med att vi satt och läste texten på bellmans baksida. Sjukt mkt text på en ölburk..?



Styrde upp lite käk till mig & Elina ikväll då vi tog en paus från pluggandet!



Gretel måste borsta gaddarna innan hon ska söööövan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: