If i die young

Senaste

Kategori:

Har varit lite körigt senaste månaden så har inte riktigt haft tid med det här. 
Har illafall haft en sjukt bra midsommarhelg i trundön med pappa, morfar, johan, vikor, elina & greta.

Jag, elina, niklas & adam har hittat på massa roliga sake senaste två veckorna, kanske lite för roliga ibland så alt ska väl inte nämnas här haha.

I helgen har jag, frippe, elina & adam förtärt alkohol på fredagen först. var hemma i läggan innan vi gick vidare till danne där han hade fest. när resten drog till krogen drog jag, elina och frippe hem till gretel som fick vara själv i 2-3 timmar. slog på en film och slocknade alla tre.

Lördag drog elina till svartlå och jag, frippe och adam drog på bolaget en sväng. Sen hem så jag fick göra mig klar innan vi rullade vidare mot bodforsen där frippes mamma & kompis bjöd på öl och grillat. ejjan droppade in lite senare också. var sjukt gott! :) vi tog taxi till stan igen vid halv nio och gick på förfest hos camilla innan bränna. Bränna var rätt trist enligt mig så drog iväg och såg film hos gutte istället halv två. Gick hem halv sju imorse och har inte kunnat sova sen dess, gött.

ska försöka få sömntabletten att börja verka så jag är fit for fight kl 10 imorgon då jag ska äta lunch med adam och frippe och smida lite planer. sen ska min älskade sofia sova här imorgon! <3

Bilder från senaste tiden får ni imorgon eller något!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: