If i die young

Dåligt

Kategori: Vardag

Alltså jag är verkligen sämst på det här med att blogga nu för tiden. Säger varje gång att jag ska skriva oftare men det blir som aldrig av så ska sluta säga det. Har varit lite mycket på schemat på sistone faktiskt. Har börjat röra på mig som fan senaste veckorna, sjukt men grymt. Sjukt kass på att plugga, tappat motivationen helt och hållet. Även fått avslag på religionen & matten så var tvungen ta naturkunskapen på en tvåveckors period f.r.o.m 18 juni, det är ju något som jag inte ser framemot om jag säger så, lär inte sluta bra om jag känner mig själv rätt. Men det är väl bara bita i det sura äpplet och försöka få det bortstökat så jag kan söka om för matten & religionen. Får jag avslag igen måste jag hitta något att sysselsätta mig med i sommar för kommer bli knäpp av att sitta och mögla i lägenheten utan pengar, det funkar inte.
Annars dååå? Jag och Elina har börjat åka och släppa lös Greta varje kväll, eller ja varje och varje, vi har gjort det tre dagar nu but still haha. Tanken är väl att det ska fortsätta varje kväll så att säga. Igår for vi till fotbollsplanen i Unbyn. Plågar mig själv också när vi släpper lös Greta så kutade lös lite med henne på fotbollsplanen och sen sprang jag upp och ner för läktaren och gjorde lite andra övningar. Sjukt dålig på att äta mat så det svartnade ju direkt för ögonen. Efter det for vi iallafall till Mamma & Kent och åt mackor, drack te och surrade med dom innan vi rullade hemåt. Skulle plugga men min dator har gett upp helt och hållet nu så det gick ju mindre bra då Elina satt på sin. Har förövrigt sovit 1 timme inatt för att jag haft hjärtklappningar framtill 10 imorse om ni nu vill anteckna det. Död tjej ja. Okej nu blev det här ett väldigt långt inlägg och självklart har jag inga bilder att lägga in då jag inte har några bilder på den här datorn. Sjukt tråkigt inlägg med andra ord. Nåja nu ska jag försöka vila en stund så min hjärna orkar med att plugga sen. Stugan ikväll med Elina & Greta, sover där, blir skönt.
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: