If i die young

Viktor Karl Simon Edman

Kategori: Bilder

Det har varit väldigt dött här senaste tiden, och anledningen till det är att min bästa vän dog för en månad sen. Jag har tänkt skriva här länge, skriva om dig Viktor, och om det som hänt, men jag har inte hittat krafterna till det ännu.. Jag känner mig så otroligt tom. Så otroligt ensam, fastän jag har 1000 människor runtomkring mig. Jag har så ont i hjärtat. Jag är så trött. Jag har sån huvudvärk. Jag har så ont i själen. Jag vet inte vem jag är längre.

Om någon dag ska jag samla kraft och skriva ihop ett riktigt fint inlägg om dig Viktor ♥
Så att folk kan gå in och läsa och få veta vem du var och vad du betydde för oss.
Ska bara samla kraft, mod och styrka till det först. Sen lovar jag.

Tänkte iallafall dela med mig av en bild från förra Lördagen då vi samlades några av dina närmsta och släppte upp risballonger till dig:



Samtidigt som vi lyssnade på:




Det var en fin kväll då vi hedrade dig.. Även fast jag fortfarande inte kan förstå, vet inte när, hur eller någonsin jag ska kunna göra det.. Men det här skulle som sagt bara bli ett kort inlägg om varför jag varit så frånvarande. Så jag återkommer om någon dag och drar igenom nästan hela alltihop då.

Hur som helst,
Vi älskar dig Viktor, så fruktansvärt mycket.
Det går inte att förstå varför just du skulle gå..
Det kommer aldrig existera i min värld.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: