If i die young

-

Kategori: Bilder

Tjena, det var ett tag sen. För att göra ett långt inlägg kort: I fredags for jag, Elina, Rami & Dassa till Pajala (!!!) av alla jävla ställen i Sverige på ett litet uppdrag. Roligaste bilresan någonsin om ni frågar mig & Elina haha, men det är väl för att vi är så bra på att underhålla oss. Var hemma efter tolv nångång och jag och Elina däckade rätt fort efter det. Lördag for vi till Svartlå och lämnade Greta, sen tillbaka till stan och gjorde oss klar innan Robin hämtade oss. For till Unbyn där det var 60 års fest för mormor. Var roligt att träffa massa man inte träffat på ett tag! Jag, Robin & Elina drog till stan vid tolv om jag inte minns fel? Och drack nån öl här innan vi drog till Bodensia 30 min innan dom skulle stänga så vi fick såklart inte komma in. Bestämde oss tillslut för att dra på Far East. Var sjukt lite folk så det sög ju, men dom som var där var det jävligt kul att träffa iaf. Slutade med att vi följde med på efterfest och inte var hemma förrän halv sex-sex på morgonen. Satt och pratade i soffan ett bra tag innan vi däckade. Igår låg vi i sängen hela dagen, helt döda. Sen for vi till Svartlå vid halv nio och såg bb finalen med pappa, Viktor & Nille. Sen drog dom och vi försökte sova. Sovit som en kratta inatt och vaknat 48353 ggr. Är iaf i stan nu och varit det hela dagen. Försökt ta tag i plugget som jag ligger efter med så sjukt mkt men det går verkligen inte. Har tappat motivationen helt och kan inte koncentrera mig eller något, vet inte hur det ska gå. Lite bilder från senaste tiden:
Gretel fick gaddarna borstade.
Haha.
Hos bästa farmor & farfar på världens bästa ställe.
-
Haha..?
Dampet gick lös på alder en kväll.
Pappa & Gretel miiiser.
Pisspaus.
Robin & Elina i lördags.
Micke & Macke.
Ludmilla & Farfar.
Robin & Macke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: