If i die young

Titta mamma

Kategori: Bilder

Hamnade i städpsykos i 6.5 timme idag, helt insane för att vara mig. Har sjukt svårt för att ta tag i saker och när jag väl gör det blir det helt enkelt psykotiskt. Men nu jävlarrrr är det rent här hemma kan jag lova. Före jag drog igång med städningen satt jag & Anna ute i solen i två timmar här på bakgården och mös. Tänkte bjussa på lite bilder nu när läggan är städad. Är dock sjukt tomt på vissa ytor då jag & Elina inte varit på IKEA ännu så det får ni helt enkelt ha överseende med:

Vardagsrummet:



Toan:





Hallen:







Köket:





Sovrummet:







Fick order av mamma att det skulle se någorlunda ut i lägenheten då det är möte här kl 10 imorgon så nu kan hon fan inte klaga, hon kan t.o.m slicka på toastolen, så rent är det!
Tack & hej

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Men oj gumman så duktig du har varit =) Visst är det härligt efteråt när det är gjort ;) kram

    2012-05-14 | 07:15:34

Kommentera inlägget här: