If i die young

Gretels mördarrunda

Kategori: Vardag

Tvingade med gretel på en "mördarrunda" (i hennes ögon) idag. och ja det tog tid. och ja hon flåsade. och ja hon stannade så jag fick slita upp henne. och ja hon fick stanna och dricka i varje vattenpöl & dike vi såg. men vi klarade det, det som är huvudsaken, oavsett om det gick snabbt eller inte. Gretel måste ju bli fit så hon kan gå runt på beachen i sommar utan att skämmas för hennes fett.

Jag & snuttan under promenaden.


Och den här svängen gick vi då, 8.3 km. inte illa pinkat för en lathund!

Imorgon drar vi en ännu längre repa, satsar minst på en mil så får vi öka då och då så kommer hon se ut som en brud från baywatch när jag är klar med henne, gött!

Har föressten an annan rolig app i telefonen som räknar kalorier osv så jag inte överstrider min gräns:



Den här appen och runkeeper appen måste ju vara bästa någonsin. Jag har aldrig tidigare hållt koll på min mat och hur mkt kalorier den innehåller osv, (förutom då vi kört LCHF några ggr men då räknar man ju kolhydraterna) så det här ska bli intressant..

Kan ju inte gå runt och se ut som en flodhäst längre, det funkar inte i längden haha. så bättre sent än aldrig? Jag har ju dock sjukt svårt att tappa vikt så får väl se hur detta går och om jag når min målvikt.

Kommentarer

  • c säger:

    va heter den där appen dårå? :S

    2012-05-22 | 08:09:13

Kommentera inlägget här: