If i die young

Bra helg.

Kategori: Vardag

Oj vilken bra helg jag har haft. Har inte gjort speciellt mycket men den har ändå varit riktigt bra. I fredags kom först alla kids hit. Mös och såg tv med pauline en stund innan viktor & jocke kom och bjöd på en fredagsöl. Sen låg jag och lucaz uppe på rummet och drömde oss bort bland massa lägenheter i stockholm för flera miljoner. Efter det gick kidsen och la sig och jag, elina, viktor & jocke såg på film innan jag & elina skjutsade hem dom till harads.
Igår kom jocke & viktor och plockade upp mig & elina så for vi och gled runt en sväng. Rullade till stan på lite missions innan vi for tillbaka till svartlå där erik, john, therese, ronny & jesper var. Satt och surrade med dom nån timme innan dom for och jag, jocke, viktor & elina gick upp på rummet och såg film.
Nu tänkte jag & elina packa ihop våra saker, rulla till stan och sova där inatt. Var ju inte igår det hände.
Sen möte och fika med camilla imorgon, blir bra.



greta fick bara för första gången igår också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: