If i die young

21

Kategori: Vardag

Happ.. Så var det ett år sen jag fyllde 20 idag då ja. Känns väl sådär om jag ska vara ärlig.. det räcker fan nu haha. Nu kommer jag in på nattklubbar i USA så äldre behöver jag inte bli. Tragiskt att man redan börjar få ångest över att fylla år. Igår var jag, Robin & Elina först till Mamma & Kent i unbyn och käkade tårta och grattade mamma som fyllde 42. Sen for vi till lägenheten och hade lite kalas för mig. Anna, Gutte, Blomman, Ahmed, Robin, Nina, Aisha, Sofia, Viktor, Jocke & Nille kom förbi och käkade tårta osv. Sen drog Gutte & Blomman och resten var kvar och såg big brother med oss. Började min födelsedag med att köra fast i ett jävla dike så låg och ålade på backen och grävde fram bilen i 30-45 min. Bra start. Upptäckte också att jag måste klippa mig.. Satt på knä och grävde fram bilen och när jag skulle fara upp med huvudet satt håret fast under knäna så jag tippade omkull haha. Nu ska iallafall jag & Sofia åka och sola innan vi ska på mission och sen rulla vidare till svartlå med Elina för lite kalas där också med släkten på pappas sida.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: