If i die young

Så jävla färdig

Kategori: Vardag

Jahaaa, då ska vi se om jag lyckas få ihop ett inlägg här då. Haft en sjukt bra natt, 0 timmars sömn och 20-30 min på morgonen, awesome. Krigade iallafall iväg mot Team sportia där vid halv elva och mötte upp Camilla. Vi gick och köpte oss nya gåskor, gjorde ärenden på banken, shoppade nyttigt på coop, gick hem och åt kesella till lunch innan vi gick broarna runt på 1 timme. Efter det for hon vidare till Sandra och jag gick ut med Greta. Resten av dagen då? Fick första bidraget från CSN idag så har betalat bort alla räkningar, pluggat lite, umgåtts lite med Anna, kört på crosstrainern och andra övningar här hemma, tvättat, sett gårdagens bb avsnitt, ja, that's it. Känner att jag är helt jävla färdig så ska faktiskt försöka tvinga mig själv att somna strax. Förhoppningsvis ska det väl gå vägen.
Kämpade med att väcka Elina i över en timme imorse, trots att hennes alarm ringde var 5e minut (hon reagerade inte på alarmen) så hon kom hem med lite överraskningar till mig efter jobbet hehe, puss! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: