If i die young

Pustar ut

Kategori: Vardag

Den här veckan har varit så sjukt jävla jobbig när jag haft hur mkt plugg som helst och när det inte intresserar mig överhuvudtaget har det ju varken gått bra eller fort. Nu har jag iallafall precis gjort provet om språkhistoria i svenska b och fick 8/10, så nu kan jag pusta uuuut efter den här helvetes veckan. Dom som säger att det är kul och "inte alls jobbigt" att plugga kan ju ta sig i arslet. Fyfan. Varit så sjukt stressad och irriterad hela jävla veckan och bara haft politiker och hamlet m.m. i huvudet hela veckan så jag t.o.m glömt bort att äta. Kommit på två dagar att jag inte ätit ett skit på hela dagen när klockan varit 10 på kvällen. Meeen jag ska härda ut framtill augusti, för vet att jag inte kommer ångra mig när den här skiten är över. Hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: